AANKOOP
In onze webshop kunt u unieke producten bestellen en kopen. Elk product wordt op maat gemaakt volgens de wensen en behoeften van de klant. Controleer bij uw bestelling het type, de maat (hoogte x breedte x diepte) en kleur van de bestelde radiatoren. Als de klant alles geschikt vindt, heeft de klant na de bestelling een betalingsverplichting, waarvan het bedrag wordt vermeld op het orderbevestigingsdocument. Aangezien de wettelijke terugkoopverplichting niet van toepassing is op individuele productie of bestellingen, mag de bestelling niet worden geannuleerd of ingetrokken.
LEVERING
Het basistarief geldt voor binnen Nederland: 0 €
-Wij leveren het bestelde product op het door u opgegeven adres. Het is belangrijk dat het verzendadres correct is. Geef alle informatie op zodat de leverancier de geadresseerde gemakkelijk kan vinden. Het is mogelijk om het adres later te wijzigen, maar dit kan extra kosten met zich meebrengen.
-Bij het bestellen van meerdere soort van producten geldt, indien de levertijd van de producten afwijkt, de laatste levertijd als geldig wordt beschouwd, omdat de producten tegelijkertijd worden geleverd.
-Wij kunnen geen exacte leverdatum opgeven bij het bevestigen van de bestelling. De leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur. Voorafgaand aan de levering informeren wij u per e-mail over de leveringsdatum. De goederen worden geleverd op het opgegeven adres aan de poort, op de begane grond. U dient zorg te dragen voor de levering van de goederen boven of in het appartement. Vanwege arbeidsveiligheidsvoorschriften mag het transportpersoneel geen zendingen met overgewicht optillen. Als de maat en/of het gewicht van de radiator te groot is, is het uw verantwoordelijkheid om voldoende hulp te zorgen.
-Op de dag van levering moet u of uw geautoriseerde vertegenwoordiger op het opgegeven verzendadres zijn om het product te ontvangen. In het geval van een mislukte levering, kunnen er extra kosten zijn voor de tweede levering, die we mogelijk aan u doorberekenen Na ontvangst door u of een geautoriseerde persoon, dient u het bevestigde bestelformulier te presenteren.
-Voordat u het ontvangstbewijs ondertekent, moet u ervoor zorgen dat de verpakking van het product intact is. Als u een beschadigde of onvolledige zending ontvangt, bewaar deze dan niet, maar stuur deze terug met het bezorgpersoneel.
-Inspecteer in ieder geval het product of de producten binnen 24 uur. Als het product beschadigd, defect of incompleet is, laat het ons dan onmiddellijk weten binnen 24 uur na ontvangst. Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is ontvangen, kunnen wij een klacht hierover niet meer accepteren.
-Installeer uw product(en) niet als u externe schade ziet. Als het is geïnstalleerd, worden uw product(en) als ontvangen en geaccepteerd beschouwd.
-Wij raden u aan om pas een afspraak te maken met een monteur als het product bij u is aangekomen en geïnspecteerd. Wij accepteren de kosten van een monteursbezoek en de kosten van het niet-uitgevoerde werk niet als het product niet op tijd aankomt of beschadigd is.
-Senia Group stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat het product wordt geleverd binnen de op de webpagina aangegeven levertijd, maar - om redenen buiten onze controle - kunnen wij niet garanderen dat de exacte levertijd zal worden gehaald. De levertijden die op de website staan zijn de verwachte productie- en levertijden.